Marleen Verbeek, gehuwd met Jan Van Laer, is moeder van Jef en Nick. Binnen het familiebedrijf waar ze alle vier actief zijn, neemt Marleen de administratie voor haar rekening. Ze is reeds 25 jaar vrijwilliger en bestuurslid van de Rode Kruisafdeling. Maar ook in andere verenigingen zie je Marleen opduiken. Als politiek mandataris luistert ze graag naar mensen en wil ze hun belangen behartigen. Ze geniet van het landelijk karakter van onze gemeente. Seniorenbeleid, steun voor ondernemers en landbouwers en een actief vrijwilligersbeleid zijn haar stokpaardjes. De afgelopen jaren heeft Marleen heel wat ervaring opgebouwd in zowel het OCMW als in de gemeenteraad. Zeker nu het OCMW gaat integreren in de gemeentelijke structuren wil Marleen Verbeek haar taak met veel overtuiging verderzetten. Haar dubbele politieke ervaring zal ons daarbij goed van pas komen.

Nick Stevens woont in Lichtaart met Katleen Willems. Deze legislatuur zette hij zijn eerste stappen in de lokale politiek; eerst in het OCMW en daarna in de gemeenteraad. Met deze bagage wil Nick zich opnieuw inzetten voor de inwoners van Lichtaart, Kasterlee & Tielen. Voor alle inwoners: klein of groot, arm of rijk, jong of oud, … “Als vader van Stine, Stans & Cel vind ik het belangrijk dat gezinnen kansen krijgen om zich te ontplooien met kinderopvang, kwalieitsvolle woongelegenheid en goed onderwijs,” zegt Nick. Het verenigingsleven is een hoeksteen van onze samenleving. Als lid van de landelijke bewegingen ijvert hij voor ruimte, inspraak en participatie voor het platteland. Vanuit zijn job als underwriter van autoverzekeringen geeft hij veel aandacht aan verkeersveiligheid en een sterk mobiliteitsbeleid.