Vandaag stelde Wouter Beke, samen met enkele burgemeesters, het boek 'Mosterd' voor in Roosdaal. De aanwezigen kregen inkijk in dit inspiratieboek boordevol lokale verhalen en getuigenissen van mensen die in hun gemeente of stad het verschil maken.

Omdat grote veranderingen klein beginnen.

In vele steden en gemeenten in Vlaanderen en Brussel bouwen onze lokale CD&V-mandatarissen aan betrokken buurten. Ze tonen visie en daadkracht in het zoeken naar lokale antwoorden op de grote uitdagingen van vandaag en morgen.

Door het verbinden van mensen en ideeën bouwen ze aan de toekomst van hun gemeente of stad. Dat levert veel boeiende verhalen op. En tal van mooie projecten en duurzame realisaties: smaakmakers voor onze buurten. In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 bundelden we een aantal van deze verhalen en praktijkvoorbeelden in ons boek 'Mosterd'. Verhalen en getuigenissen om inzichten te delen en te leren van elkaar, en om te prikkelen mee het verschil te maken in je eigen buurt.