Stef Van Gorp is industrieel ingenieur en behaalde ook een diploma bedrijfsmanagement. Hij woont met zijn vriendin Nele in Rielen. Stef is werkzaam als projectleider in de wegenbouw maar stak ook in de horeca de handen uit de mouwen. Binnen KAJ Kasterlee was hij een 5-tal jaar hoofdverantwoordelijke, zorgde voor de financiën en was een motor achter grotere fuiven. Bij KSK Kasterlee is Stef een vaste waarde als jeugdtrainer en binnen het jeugdvoetbal neemt hij momenteel belangrijke bestuursfuncties op

“Ik ben heel gemotiveerd om binnen een ervaren groep die op een positieve manier beleid voert mee aan de kar te trekken en zelf met vernieuwende ideeën onze gemeente nog aangenamer te maken voor iedereen,” licht Stef zijn keuze voor CD&V toe. Als raadslid zou hij zich graag toeleggen op jeugdwerking en sport, samenwerkingen tussen verenigingen onderling en met het gemeentebestuur, vrijwilligerswerking, en betaalbaar wonen in combinatie met een duurzame mobiliteit. Ook zijn beroepservaring met openbare besturen en technische diensten wil Stef graag ter beschikking stellen.

William Van der Vennet studeerde marketing aan Thomas More in Geel en rondt een postgraduaat marketingmanagement af in Brussel. Vanaf zijn 7 jaar was hij actief bij de KSA van Lichtaart en stond er jarenlang in de leidingsploeg. Zo werd hij ook lid van de Jeugdraad. William deed jaren lang aan keurturnen en staat zijn mannetje op de klimmuur en het skateterrein

William is een geboren en getogen Lichtaartenaar. In de jeugdbeweging en de Jeugdraad oefende hij zich in communicatie, werken in teamverband en probleemoplossend denken. “Ik hoor altijd dat de jeugd het verschil moet maken. En dat geloof ik ook. Vandaag kies ik met mijn kandidatuur bewust voor een kans waar ik dit voor onze gemeente effectief waar kan maken,” zegt William. Kasterlee moet een groene gemeente blijven waar het aangenaam is om te wonen en te ontspannen. Natuur, jeugdwerking en sport, dat zijn beleidspunten waar William voor gaat.

“Na 2 jong gepensioneerden en 2 vrouwen in de fleur van hun leven, mogen we vandaag 2 jonge mannen voorstellen voor wie de keuze voor CD&V een natuurlijk verlengstuk is van hun engagement in jeugdbeweging, jongerenwerking en jeugdsport,” zegt burgemeester Ward Kennes.